Baş öğrencisi Nasar Ahmed alerjik reaksiyon sonucu öldü

Tutukluluk halinden düştükten sonra ölen öğrenci, muhtemelen ilacın alındıysa kurtarılabilirdi, bir koroner onayladı.

Baş öğrencisi Nasar Ahmed alerjik reaksiyon sonucu öldü
Baş öğrencisi Nasar Ahmed alerjik reaksiyon sonucu öldü admin
Bu içerik 325 kez okundu.

 

Ağır astım ve çoklu alerjisi olan Nasar Ahmed, Kasım ayında Bow School, Tower Hamlets'in gözetim altındaki gözetim odasında hasta olduktan sonra öldü
14 yaşındaki çocuk, çökmeden saatler önce allerjik bir yemek yedi.
Nasar'ın annesi personeli, bakım görevlerinde başarısızlıkla suçladı. Bow School, güvenlik prosedürlerini gözden geçirdiklerini söyledi.
'Kritik durum'
Koroner Mary Hassell, adrenalin verildiğini ve muhtemelen EpiPen'den daha hızlı kullanılmasının Nasar'ın kurtarıldığını "olasılık değil, olasılık" olarak belirtti.

Bayan Hassell, EpiPens'in defibrilatörlerin yanında halka açık yerlerde verilmesi gerekip gerekmediğini sormak üzere baş tıbbi görevliye bir tane olmak üzere beş Gelecek Ölüm Önleme (PFD) raporları yazacağını söyledi.
Koroner, okul personelinin, Nasar'ın astımının ciddiyetinden ziyade hafif ila orta derecede ciddi olduğunu hafife aldığını tespit etti.
Ayrıca çocukları geziye çıkarmaya gelmedikleri sürece, öğrencilerin bakım planlarına da alışkın değildiler.
Bayan Hassell, personel üyelerinin Nasar'ın ilaç kutusuyla olan yakınlığının eksikliği ve alerji eylem planında bir EpiPen veya adrenalinden söz edilmemesi "aşırı derecede kritik bir durumda zaman harcadı" dedi.

Nasar'ın ailesi, oğlunun hayatını kurtarmak için kaçırılmış fırsatları duymaktan "üzgün olduklarını" söyledi.
Soruşturma, çalışanların paramedikler gelmeden önce beş yaşlardaki 14 yaşındaki ilacı düzgün bir şekilde idam edemediklerini duyurdu.
Nasar'a yardım etmek için personel ne yaptı?
Adrenalin durumunda, okul personeline telefonla acil mürettebatın idaresini beklemesi gerekmekteydi, ancak koroner bir dozun bir zarar vermesinin mümkün olmadığını söylerken, "EpiPen'in potansiyel yararı hayat kurtarıcıydı" dedi.
Poplar Koroner Mahkemesi'nin önünde konuşan Nasar'ın annesi Ferdousi Zaman, "Anafilaksi varsa ona EpiPen veriyorum.
"Onlar [okul personeli] ilk yardımçılar, benden daha bilgili."
"Bakım görevlerini yerine getirmediler."
Ailesinin yaptığı açıklamada, "Oğlumuzun son bilinçli dakikalarının kanıtlarıyla oturmak son derece zordu.
"Korkusu ve paniği hakkında bilgi almak ve hayatta kalma mücadelesi bize sonsuza dek avlanacak."
Aile astımlı ve alerjik öğrencilerin bakımına yönelik bir inceleme çağrısında bulundu.

Yıl Dokuz öğrenci astım, şiddetli egzema ve süt, balık, fındık, buğday, elma, portakal ve bazı etlere karşı bir dizi alerjiye sahipti.
10 Kasım'da tandır tavuğu sütüyle yapılan bir akşam yemeğini aldı.
Bow School'daki personel, hastalığı hızla kötüye gittiği için onu kurtarmaya çalıştı ve Doğu Londra'daki genç, dört gün sonra hastanede öldü.
Bow School'daki yönetici baş öğretmen Cath Smith, "Bu trajik olaydan dolayı hepimiz üzgünüz ve Nasar'ın ailesine olan samimi sempatimizi sunmaya devam ediyoruz.
"Bakımımızda olanların güvenliği kuşkusuz en büyük kaygımızdır ve Nasar'ın ölümünden sonra tüm güvenlik prosedürlerini titizlikle gözden geçirdik ve personel genelinde daha fazla eğitim vermekteyiz.

Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500